وبلاگ راه حقیقت

...مظهر قدرت ایران، شهدا هستند

وبلاگ راه حقیقت

...مظهر قدرت ایران، شهدا هستند

وبلاگ راه حقیقت
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

داستانک بیت المال

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

(شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی)

همسر شهید سیاهکالی این داستان را روایت کرده اند:

یک شب حمید به من گفت که به خانه دوستش برویم که تازه بچه دار 

شده اند. من هم قبول کردم و شب به خانه شان رفتیم. بعد از مدتی 

من بچه را گرفتم؛ اما بچه روی چادر من استفراغ کرد. من هم چادرم 

کثیف شد. همسر دوست حمید به من گفت که اشکالی ندارد و یک 

چادر از خودش به من داد تا بتوانم برگردم. وقتی برگشتیم، چادرم را

شُستم. صبح وقتی حمید هم بیدار شد، چادر امانتی را در یک 

پلاستیک گذاشتم و به حمید گفتم: امروز که می روی این چادر را

تحویل دوست ات بده تا به آن را به خانمش بده. بنده خدا ممکنه

به غیر از این چادر نداشته باشه. دیدم حمید سر میز صبحانه نشسته

و با آرامش صبحانه اش را می خورد. هیچ وقت اینطور نبود و سریع 

صبحانه اش را می خورد تا دیرش نشود و سرویس نرود. بهش گفتم:

حمید دیرت نشه! الان سرویس می ره ها!

گفت: امروز با سرویس نمی روم.

پرسیدم چرا؟

گفت: چون من امروز می خواهم این چادر را هم ببرم و چون با 

ماشین بیت المال می روم حق ندارم از آن استفاده شخصی بکنم، 

حتی به اندازه وزن یک چادر!

 

کتاب یادت باشد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • ۳۰۸ نمایش
  • سید محمد هاشمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی