وبلاگ راه حقیقت

...مظهر قدرت ایران، شهدا هستند

وبلاگ راه حقیقت

...مظهر قدرت ایران، شهدا هستند

وبلاگ راه حقیقت
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

داستانک فرمول اخلاص

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۵۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

(شهید مهدی باکری)

یکی از دوستان و همرزمان شهید اینگونه می گفت:گاهی اوقات یک سری مسیرهایی را با ماشین همراه آقا مهدی می رفتیم. ایشان همیشه نکاتی را به من گوشزد می کردند که بیشتر نکات اخلاقی و درسهای زندگی بود. یک روز به من گفت:( میخوای یک فرمولی بهت بگویم،که متوجه بشی کاری که انجام میدهی برای خداست یا نه؟) با خودم گفتم مگر میشود که یک انسان به جنگ بیاید ومجروح بشود وسختی بکشد و... اما کارش برای خدا نباشد؟ از طرفی هم گفتم نکند آقامهدی از منبدی یا خطایی دیده؟ به آقا مهدی گفتم:(یعنی شما فکر می کنی کار ما برای خدا نیست؟) آقا مهدی گفت:( نه منظورم این نیست! فقط می خواهم یک فرمولی را به تو بگویم که کارهای خودت را بسنجی!)بعد ادامه داد:( اگر یکزمان توانستی که از جیب خودت یک مبلغ پولی را در راه خدا بدهی، اون موقع جهادت برای خداست چون انفاق مال سخت تر از ایثار جان است!)

 

کتاب نمی توانست زنده بماند

  • سید محمد هاشمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی